Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Sklep Główka Pracuje odpowiada wobec klienta z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.

 

Do zgłoszenia reklamacji można skorzystać z formularza reklamacja towaru ale nie jest to obowiązkowe (mogą Państwo sami sformułować reklamację).

 

Reklamację prosimy zgłaszać wysyłając informację i reklamowany towar na adres:

 

Główka Pracuje

Iwona Orłowska

ul. Słowackiego 23 pawilon 7

80-257 Gdańsk

 

Mogą również Państwo zgłosić reklamację osobiście w sklepie stacjonarnym, lub wysyłając informację na adres poczty elektronicznej kontakt@zabawkiglowkapracuje.pl lub telefonicznie +48 504 709 019.

 

Szczegółowe zasady dotyczące reklamacji zostały opisane w regulaminie.

 

 

Zwroty

Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Państwu koszt zakupu oraz koszt dostarczenia towaru.

 

Aby odstąpić od umowy można skorzystać z formularza odstąpienie od umowy ale nie jest to obowiązkowe (mogą Państwo sami sformułować informację o odstąpieniu od umowy).

 

Odstąpienie od umowy prosimy zgłaszać wysyłając informację i zwracany towar na adres:

 

Główka Pracuje

Iwona Orłowska

ul. Słowackiego 23 pawilon 7

80-257 Gdańsk

 

Mogą Państwo również poinformować nas o odstąpieniu od umowy osobiście w sklepie stacjonarnym, lub wysyłając informację na adres poczty elektronicznej kontakt@zabawkiglowkapracuje.pl lub telefonicznie +48 504 709 019

 

Szczegółowe zasady dotyczące odstąpienia od umowy i zwrotów zostały opisane w regulaminie.

 

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

tel. +48 504 709 019

email: kontakt@zabawkiglowkapracuje.pl

Zapraszamy do sklepu stacjonarnego

Czekamy na Ciebie

Główka Pracuje w godzinach:

od poniedziałku do piątku od 11:30 do 19:00

w soboty od 9:00 do 15:00

 

ul. Słowackiego 23 – pawilon 7

80-257 Gdańsk