Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Sklep Główka Pracuje odpowiada wobec klienta z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
Do zgłoszenia reklamacji można skorzystać z formularza reklamacja towaru ale nie jest to obowiązkowe (mogą Państwo sami sformułować reklamację).
Reklamację prosimy zgłaszać wysyłając informację i reklamowany towar na adres:
Główka Pracuje
Iwona Orłowska
ul. Słowackiego 23 pawilon 7
80-257 Gdańsk
Mogą również Państwo zgłosić reklamację osobiście w sklepie stacjonarnym, lub wysyłając informację na adres poczty elektronicznej kontakt@zabawkiglowkapracuje.pl lub telefonicznie +48 504 709 019.
Szczegółowe zasady dotyczące reklamacji zostały opisane w regulaminie.
Zwroty
Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Państwu koszt zakupu oraz koszt dostarczenia towaru.
Aby odstąpić od umowy można skorzystać z formularza odstąpienie od umowy ale nie jest to obowiązkowe (mogą Państwo sami sformułować informację o odstąpieniu od umowy).
Odstąpienie od umowy prosimy zgłaszać wysyłając informację i zwracany towar na adres:
Główka Pracuje
Iwona Orłowska
ul. Słowackiego 23 pawilon 7
80-257 Gdańsk
Mogą Państwo również poinformować nas o odstąpieniu od umowy osobiście w sklepie stacjonarnym, lub wysyłając informację na adres poczty elektronicznej kontakt@zabawkiglowkapracuje.pl lub telefonicznie +48 504 709 019
Szczegółowe zasady dotyczące odstąpienia od umowy i zwrotów zostały opisane w regulaminie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
tel. +48 504 709 019
Zapraszamy do sklepu stacjonarnego
Czekamy na Ciebie
Główka Pracuje w godzinach:
19 i 20.01 nieczynne
21 – 22.01 14:00 – 18:00
w soboty: 11:30 – 14:30
JESTEŚMY OTWARCI STACJONARNIE :)
ul. Słowackiego 23 – pawilon 7
80-257 Gdańsk